Duktigt

Ibland blir jag lite irriterad på mig själv. Gjorde en del bilder i photoshop igår som jag sedan tillsammans med lite andra bilder skickade efter för framkallning. Och idag satte jag mig och gjorde en skitfin bild vilket ju egentligen bara var onödigt eftersom jag redan hade skickat efter... Men men. Jag skulle vilja hitta en sida på nätet där man kan ta sina bilder och få hem dom sen som ett papper och inte ett foto. Det hade varit nice! Beställde på matt fotopapper igår så får se hur det blir. Har nämnligen tänkt att använda bilderna när jag gör julkort och födelsedagskort.
Denna gjorde jag idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne

Superfint, vad du är duktig:-)

2012-09-30 @ 16:41:19
URL: http://lindqan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0