Are you frightened? Because I am.

Igår kväll smsade jag dig och frågade en viktig sak (som för övrigt egentligen inte hade något med dig att göra alls). Jag låg i sängen och undrade om du skulle svara överhuvudtaget och när telefonen vibbrerade högg det till rejält i magen. Kände mig fruktansvärt nervös och vågade knappt läsa svaret, kanske var jag rädd för att det skulle stå elakheter. Det gjorde det inte.. Men du har fått mig att vara rädd för att smsa. Du har fått mig att be om ursäkt för att jag hör av mig och har en fråga. Det är fan fel.. Vad fan har hänt? Förr smsade vi fan varje ledig stund av varje dag. Hur har du lyckats få mig rädd? Vad händer i ditt huvud? Är du stolt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0