I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time

Ska nog ta och gå och lägga mig tidigt, eftersom huvudet värker som bara den och ögonen är trötta.. Det jobbiga med sömnen är alla drömmar. VARJE natt drömmer jag om dig på ett eller annat sätt. Inatt drömde jag att du grät, en annan natt drömde jag att du dog. Drömmarna gör det jobbigt att sova. Det är dessutom svårt att somna eftersom jag inte kan hålla tankarna borta från vad jag gjort för fel och alla saker du sagt och skrivit till mig, både nytt och gammalt. På dagarna kan jag oftast lyckas med att ockupera tankarna med annat, men den där stunden när man lägger sig och väntar på sömnen så går det inte längre.. Jag gråter inte. Det var ett tag sen. Tårarna har väl tagit slut vid det här laget. Men jag funderar och funderar vilket nästan är ännu värre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0