I wish that I could take it all away, and be the one who catches all your tears

Vad fan är det som händer? Som jag sagt tidigare tror jag inte på gud, men om gud finns kan man fan undra vad den håller på med! Så mycket skit som händer hela tiden.. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta så galet omtumlande är det. Jag vet inte vad jag ska känna.

Det finns många saker som är svåra, men att veta att du är ledsen, det är något av det svåraste för mig. Jag vill inte att du ska vara ledsen. Det finns inget jag önskar mer än att du ska vara glad. Önskar jag kunde trösta dig och göra allt bra igen, men jag vet inte hur det ska gå till. Men oavsett vad, när eller vart så kommer jag vara där om du behöver mig.

You just call out my name
And you know wherever I am
I'll come running to see you again
Winter, spring, summer or fall
All you have to do is call
And I'll be there
You've got a friend



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0