Darkness my old friend

Vart tog du vägen? Du som alltid fanns där på ett eller annat sätt. Du som alltid fick mig att skratta och le oavsett hur ledsen jag var. Du som fick mig att vara så glad bara genom att vara närvarande. Du som lugnade ner mig om någon varit dum mot mig. Du som alltid höll om mig när jag var ledsen så att allt kändes bättre. Du som jag kunde berätta allt för och då menar jag verkligen allt! Du som berättade allt för mig. Var är min vän? Du finns nästan ingenstans längre. Förr var du alltid på msn och Facebook men nu ser jag dig aldrig ens. Så vart är du? Vad har du för dig? Saknar du mig åtminstone lite? Jag vill tro att jag varit en väldigt god vän för dig med, det har du till och med sagt. Men nu är jag osäker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0