Sponge Nail Art

För ett tag sen la jag ett bud på Tradera på ett Konad set där man faktiskt ska använda svampar att "dutta" med (Vilket jag iofs har gjort redan). Trodde inte att jag skulle vinna men det gjorde jag.. Igår kom iaf paketet fram :)

Det innehåller alltså 3 Konad Speciallack (Rosa, Blått och Vitt), 1 "svamphållare" + 5 svampar, 1 paljett och 1 burk med glitter.

Tanken är att man ska dutta på färg på nageln enligt sin egen fantasi och att man sen ska ta glitter ovanpå (också med svamp). Har inte hunnit testa än men det lär jag ju återkomma med någongång.. :)

Vad betalade jag då för detta??
68 kr inklusive frakt! Det tycker jag är väldigt värt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0