Han såg så ledsen ut!

Igår var det loppmarknad på Hestra. Dom hade tydligen fått ta över det som inte Kyrkan fick sålt på sin loppmarknad och därför hittade jag en del välbekanta saker som jag hade skänkt. En av mina nallar såg så fruktansvärt ledsen ut där han låg i en låda att jag inte kunde låta bli att rädda honom. Så jag köpte tillbaka honom för 2 kr.

Tycker det är lite konstigt att Kyrkan ger grejerna till Hestrafors IF. Hade det inte varit bättre att skicka åtminstone leksaker, kläder och annat till behövande i U-länder?? Eller spara till en annan loppmarknad där vinsten gick till ett godare syfte än en fotbollsklubb...

"Du övergav mig"


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

haha vad gulligt!!

2011-05-10 @ 12:14:03
URL: http://jessi91.spotlife.se.
Postat av: Anne

Jag håller med dig, dom borde ha skänkt de sakerna till bättre behövande.

2011-05-15 @ 13:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0