Är det vår snart ?

Jag tycker det är dags för vår nu och därför har jag gjort en vårig design med gult, blått och grönt. Det gula symboliserar solen, det blåa himlen och det gröna all växtlighet :)


Började med gult Depend

Sedan Depend 225

Ytterst tog jag blått Depend

Det är inte så viktigt hur man målar om man har färger som kan täcka varandra. Därför valde jag att ha det gula först, för det täcker inte det gröna eller det blåa. Strunta i att det kommer färg utanför naglarna, det går att göra rent med topz + aceton, annars brukar det gå bort ganska fort av sig självt.

När man lägger på ett mönster ovanpå så syns inte ojämna linjer lika tydligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0