Sikken jäkla luring!!

Igår vaknade jag och kände mig ovanligt trött. Tänkte vresigt "snart kommer säkert alarmet gå igång också". Och mycket riktigt gick det igång mindre än en minut senare. Jag pallrade mig upp ur sängen då det dagen innan blivit bestämt att jag, Bea och Elin skulle åka till Göteborg och shoppa vid 10 (jag hade ställt alarmet på 9). Började duka fram till frukost och när jag satt och rostade bröd fick jag plötsligt syn på klockan i köket. Den visade 7.05. "Men va fan den måste gå fel" tänkte jag och gick in på mitt rum och kollade och jo där var klockorna också 7.05. Plockade fram telefonen och kollade, den visade att alarmet var ställt på 9.00 och inte alls hade gått igång kl 7. Jag hade alltså på något sätt inbillat mig att telefonen började vibbrera och spela... YEES bra start på dagen... Jag åt upp min frukost och gick och la mig och sov till kl 9.

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åh man blir så förvirrad när sånt händer!

2011-06-16 @ 18:55:58
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Anne

Alltid lika roligt då det händer:-) Man blir bara lite frustrerad.

2011-06-18 @ 11:35:55
URL: http://lindqan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0