Premiärdoppet!

Efter vi hade ridit bytte jag och Hannah till badkläder och åkte upp till Ballasjön för att bada. Jag använde min nya "badklänning" för första gången, väldigt passande då det var första doppet för iår. Det var helt okej temperatur i vattnet och vi plaskade runt lite, simmade ut en bit i sjön och tillbaka. Sen hittade Hannah två kompisar som hon lekte med. Dom dök från bryggan och kollade vem som kunde komma längst under vattnet utan att simma, vem som kunde komma längst med hjälp av 3 simtag och vem som kunde komma längst med kötbulledyket. Dom kollade också vem som kunde skvätta mest med kanonkulan. Hannah vann allt. Kooonstigt med tanke på att dom andra var barn och mest gjorde magplask ^^
Mitt hår blev jättefint efter ett dopp i sjön btw! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0