Varberg

Idag åkte jag och mormor till Varberg. Jag behövde tanka men det var så dyrt och trodde jag skulle hitta billigare men det blev fan bara dyrare och dyrare istället... Nu i efterhand så skulle jag tankat på det första stället. Iaf så fick det bli Statoil på första avfarten till Varberg, hehe jag hade bensin till 5 km kvar i tanken då. Jag har aldrig ens kört så varningslampan lyst innan haha. Duktigt av mig :) Dyrt blir det med näär man väntar så länge! Fast egentligen blir de ju lika dyrt oavsett men det känns dyrare när man tankar typ 50 liter samtidigt. Väl framme i Varberg köpte jag ett linne på Gina och ett par leggins på torget. När jag kom hem och provade visade det sig att det var ett litet hål i dom... Så jävla typiskt, aja mamma lagade de iaf. När vi skulle åka hem bestämde vi oss för att åka den gamla vägen hem, dvs genom Åsa, Frillesås, Kungsbacka m.m. När jag hade lämnat mormor och skulle åka iväg fick jag syn på några bekanta typer. Det var Sara och Matilda som kom gåendes! Jättetrevlig överraskning sådär på onsdagkvällen :)

Nära ögat de där ;) Men jag hade faktiskt koll men man blir nervös ändå...

Usch så dyrt!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, det är dyrt med bensin.....

2011-08-15 @ 20:37:06
URL: http://lindqan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0