Det man inte kan säga kan man ibland skriva...

Jag känner mig sur och otacksam, men det spelar ingen roll. Jag måste få det ur mig. Har hållt de inne i en månad nu. Jag är faktiskt väldigt besviken har jag insett. Jag brukar inte bry mig så mycket om presenter annars men jag tycker att just 20 år är just en sådan födelsedag när man får materiella saker som man kan ha hela livet. Jag hade väntat mig att få något som jag kan visa för mina barnbarn och berätta att den fick jag när jag fyllde 20.

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

:( vad fick du??

2011-07-05 @ 16:01:15
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Anne

Men älskade syster yster. Vad kommer detta ifrån. Det låter inte roligt att känna så...Jag hoppas att du blev glad för det du fick...men var det något alldeles speciellt du önskade dig som du inte fick??



Älskar dig min syster yster.

2011-07-08 @ 19:59:39
URL: http://lindqan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0