Btw that's a toad, not a frog

Igår var det grillkväll (i ösregn) hemma hos Amanda. Det såg lite mörkt ut ett tag men sedan fick vi grilat våran man och sedan också maschmallows. Efteråt gick vi in och kollade på tv och lite annat tills Matilda åkte vidare till Niklas. Bea klagade på att Matilda jämt åkte hem tidigt och jag klagade på att Bea med bruka åka hem tidigt och Amanda klagade för jag aldrig åkte hem. Heheh nee så var det faktiskt itne men det lät lite kul i mitt huvud (klockan är 2 på natten nu). Bea stannade en stund efter Tilda hade åkt och vi började ladda ner Pettson och indus i snickarbon och Bygg bilar med Mulle Meck. När vi hade vinkat hej då till Bea var nedladdningarna klara och vi försökte starta på Amandas laptop men det funkade inte på Windows 7... dåligt... så vi flyttade det till den stationära som var XP. Vi spelade ett tag på varje spel innan jag kom på att det var ganska sent och jag borde åka hem, så de gjorde jag ;)

IDAG var det Lag VM i Speedway och jag åkte hem till Ebba för att kolla på det, eftersom det numer går på tv10 och det har inte jag(!!!!).... återigen dåligt... Jag lånade Volvon och brummade till Stickevägen 8. Tävlingen började bra med att det blev 2 omstarter i heat 2 OCH heat 3. I heat 2 var det på grund av omkullkörningar och i heat 3 på grund av tjuvstarter. Sen gick det riktigt fort och mitt i allt bestämde vi oss för att göra klasskaka (som aldrig blev en kaka...) det var iaf gott. När kladdkakan som aldrig blev en kaka var slut gick Petra och Linnéa hem till Linnéa och skulle kolla på Shutter Island (för dom som undrar så är det en skräck/thriller).

Jag och Ebba såg klart på Speedwayen (Sverige kom 3a... igen) sen kollade vi på disney klipp och liknande på youtube. Tillslut hade det gått över till gamla barnprogram och julkalendrar.. Någonstans mitt i detta skulle vi släppa ut Chippen så han kunde kissa och då tyckte vi det var en rolig grej att gå över till Linnéa och skrämma dom. Vi smög fram till den lilla stugan och bankade på väggen och sprang därifrån. När vi kom in fick Ebba ett sms från Petra "var det ni som knackade i väggen ???" Ebba svarade "vi kollar på disney". Sen efter en stund ringde Petra och då kunde inte Ebba låta bli att säga att det var vi som hade gjort det. Tydligen hade dom sagt "God likes violence" i filmen precis innan vi knackade och då hade dom blivit skiträdda. Hahaha vi skulle stannat kvar och lyssnat fan! hahah så bra va de! :) (förlåt Petra och Linnéa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0