Böcker

Idag lånade jag 4 böcker som jag ska ha med mig till Tyskland. Mamma lånade 4 åt mig häromdagen med. Så nu har jag med mig:
  • Nu är mörkrets tid - John Marsden
  • Så grydde hämdens timme - John Marsden
  • I skymningens land - John Marsden
  • På andra sidan gryningen - John Marsden
  • Väktarens Strid - Joseph Delaney
  • Väktarens Misstag - Joseph Delaney
  • Väktarens Offer - Joseph Delaney
  • Väktarens Mardröm - Joseph Delaney
Det är de 4 sista böckerna i 2 olika serier. Imorgon när kriget kom av John Marsden och Väktaren av Joseph Delaney. Tror inte jag kommer hinna läsa alla och eftersom jag redan läst imorgon när kriget kom-böckerna en gång så tänker jag börja med Väktaren. Jag lyssnade på de 3 första böckerna ur den på ljudbok mest för att det var Jakob Eklund som läste dom, älskar hans röst, men dom visade sig faktiskt vara riktigt bra. Lite skruvade men inte ett dugg värre än Harry Potter liksom. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0