Essence <3

Har varit i Tyskland över påsk och handlat massor med nagellack. Alla utom 3 var från mitt favorit märke Essence. Tänkte visa vad det blev för färger :)
Här kommer 5 ml:arna från Essence.

Från vänster: Very Berry, You Belong To Me, Mellow Yellow

Från vänster: Out Of My Mind, Where Is The Party?, Can't Cheat On Me, Fabuless

Här kommer 7 ml:arna från Essence kollektion Blossoms etc...

Från vänster: Bloom-A-Loom, Forget-Me-Not

Här kommer 8 ml:arna från Essence

Från vänster: Pop Pastel Blue, Sunshine 4ever, Miss Lavendel, Tryin' To Be Cool

Från vänster: Circus Confetti, Mystic Mermaid, You're A Gold Mine

Här kommer 10 ml:arna Essence Twins


1) Gabriella 2) Troy

1)
Chuck 2) Blair

Fanns inte tvillingen (Bella) så jag köpte bara Edward.

Två från Basic

Gosh Blue Monday

Slutligen  så kommer bild på det jag köpte till Amanda :D


Kommentarer
Postat av: Amanda Ahvenianen

Jag gillar allt jag ser, stenhårt :D

2011-04-26 @ 21:14:22
URL: http://ahvenainen.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

hur många nagellack har du Jenny? :D Du är så duktig.

2011-04-26 @ 23:22:38
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0