China Glaze - 2NITE

Tänkte att jag idag när det var sol skulle visa mitt China Glaze 2NITE som är mitt blåa holografiska nagellack. Har abra testat de några gånger innan men tyckt att det varit svårt att måla med men idag hade jag inga problem så antar att det funka bättre att måla med om man inte hade baslack, för det hade jag inte idag.
Detta nagellacket är ju definitift mindra glänsande än det silvriga jag har visat innan, men samtidigt tycker jag att denna är mindre tråkig om solen inte skiner eftersom den då är fint ljusblå medans det andra inte hade någon speciell färg alls.

I solsken

Skugga

Utomhus med blixt

Kommentarer
Postat av: Anne

Snyggt lack.....

2011-05-01 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0