Inspirationen

Som jag skrev i mitt senaste inlägg så upptäckte jag Konad på youtube och blev då som sagt väldigt intresserad. Det var en av sayanythingbr00kes videor jag såg. Hon är verkligen duktig och man kan hämta mycket inspiration från hennes olika manikyrer.


Detta var den allra första videon jag såg och det var i stort sett denna som fick mig att beställa hem Konadgrejer. Jag tycker att alla som håller på eller funderar på att börja med Konad ska kolla på sayanythingbr00kes nageldesigner. Hon har också en hel del smink videos som också är intressanta och roliga att se. Jag för min del är inte så duktig på smink så jag håller mig mest till naglar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0