Graffiti Nails

Isadora har kommit på en genial grej, nämnligen Graffiti nails! Man målar först en bas med vilket nagellack som helst och sedan när det har torkat i minst 4 minuter målar man på Graffiti nail top ovanpå, medans det torkar spricker det och bildar fräcka mönster. Jag hade svårt att tro det innan jag själv provade men det fungerade faktiskt över förväntan! Isadora graffiti nails kostar 69 kr och finns i 6 olika färger: svart, vitt, blått, gult, rosa och grönt. Det finns oändligt många kompinationer som man kan göra om man bara låter fantasin flöda :)



Första gången använda jag silverlack till bas och svart graffiti ovanpå :)

Andra gången använde jag rött baslack och även här svart graffitilack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0