Höstfina naglar!

Nu när det är höst så kände jag för att göra en årstidsinspererad nageldesign! Allt som behövdes var lite fantasi och en hel del tålamod...

Jag började med att måla på 3 lager av Viva la Diva 112

Sedan använde jag denna sminksvamp till att "dutta" på rött nagellack från Astor

Sedan målade jag detta gula lack från Depend ovanpå det röda, eftersom jag ville skapa en gul/orange färg ovanpå det gröna, men hade ingen gul som syntes ovanpå det gröna bara. Resultatet blev en häftig guldfärg.

Återigen använde jag svampen med rött nagellack på. Grunden är klar :)

Ovanpå grunden använde jag Konad imageplate M25 och gjorde fjärilar och blommor, lite olika på alla naglarna.
Till sist vill jag också visa varifrån jag fick min höstinspiration, en del har kanske redan listat ut de ^^




Kommentarer
Postat av: sandra

snygga!

2010-12-01 @ 13:02:31
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0