It's a heart ache

It's a heartache
Nothing but a heartache
Hits you when it's too late
Hits you when you're down

It's a fool's game
Nothing but a fool's game
Standing in the cold rain
Feeling like a clown.

It's a heartache
Nothing but a heartache.
Love them till your arms break

Then they lets you down.
It ain't right with love to share
When you find they doesn't care for you.
It ain't wise to need someone
As much as I depended on you.

It's a heartache
Nothing but a heartache



Jag vet inte vad jag ska göra. Det känns som att vad jag än gör eller säger så blir det fel så känner ärligt talat för att lägga mig ner och självdö så att jag slutar förstöra för andra
, med mina dumma känslor... Känner mig som världens sämsta kompis, men jag kan inte hjälpa hur jag känner... kanske bäst om jag bara försvinner... ?

Kommentarer
Postat av: Beatrice

NEJ !!! Det är inte alls bäst om du försvinner :D



Du är ingen dålig kompis, du är en ärlig kompis !

Ärlighet varar längst :D

du får inte tänka så gumman <33

2010-01-09 @ 12:14:34
Postat av: Emsan

Lilla gumman. Du är ingen dålig kompis! Du kan inte hjälpa hur du känner, men det är åtmindstone bättre att berätta än att hålla det inom sig, det kommer fram till slut ändå. Det här löser sig på något vis så småningom. Du är en av de personer som drabbas mest av det här, och är det någon som inte borde bry som om situationen så är det ju jag. Men det har ju inte blivit så ändå. Älskar dig gumman! <3<3<3<3

2010-01-09 @ 15:52:07
URL: http://enheltvanligemsan.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Du får aldrig försvinna gumman <3, du fattar inte hur mkt du verkligen betyder för mig!!. Det är isf jag som är en dålig kompis :(



stanna för alltid lova mig det <3

2010-01-09 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0