Spanien ?

Nu har jag och Ebba skrivit ett mejl til José-Luis som har ett stuteri i Spanien. Hoppas att han har plats för oss :D

Idag gjorde Amanda sin halka, och efter skolan åkte jag tåg hem med henne och följde sedan med henne hem och senare till stallet. Sedan åkte jag hem till Emelie som inte var hemma för att hämta min väska som jag såklart glömde i Söndags, sen blev det stallet där mamma sa att Lasse hade en lös sko, men jag tyckte inte att den var lös, men om den ramlar av blir det väl bara till att leta upp den och banka på den igen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill med kunna banka på skorna själv :P

2009-09-09 @ 12:08:14
URL: http://ahvenainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0