Idioter!

Detta är ett hatinlägg!
Idag blev min mobil snodd när jag och mamma var i en klädaffär. Hade mobilen i jackan och la jackan på min väska på golvet medans jag stod bredvid och provade en kofta, gick och betalade koftan medans mamma sod kvar vid min väska. Jag hör henne säga "Glöm nu inte väskan" och tänker själv "jaha hon tog min jacka" och i denna tron tog jag bara min väska och så åkte vi hem. När vi kom hem så märkte vi att min jacka var borta. Någon hade alltså tagit den från min väska medans vi stod bredvid! Ringde till affären som sa att dom hade jackan men att mobilen var borta. Blev bara att spärra abonnemanget och sedan polisanmäla och spärra telefonen...
Jag blir så jävla ARG!!!! Vad är meningen ?? ALLA fattar väl att när man får sin telefon stulen spärrar man den så att den itne går att använda! Så VARFÖR ens bry sig???? HAAAAAAAATA ALLA SÅNNA IDIOTER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0