I forgot to remember to forget

Häromdagen kom pappa hem med en ny telefon till mig! Den var mycket dyrare än den som blev stulen så han hade lagt massa pengar i mellaskillnad. Tack pappsen! <3 Igår så lärde jag pappa att longera så att han kan hjälpa mamma att hålla igång Lassemannen när jag är i Spanien. Btw så skriver José Luis (som jag och Ebba ska praktisera hos i Spanien) att det är kallt där nere i Oktober så vi skulle ta med vinterkläder men jag tror faktiskt inte att det kommer vara lika kallt som i Sverige, nu har ju vi minusgrader på natten och dagarna är itne så varma heller, men i spanien har dom typ inte under 20 grader om dagarna just nu. Så jag kommer nog inte ta med mig allt för varma kläder ^^

Här är då den nya mobilen, en Sony Ericsson C905. Dessvärre är det en "glid" mobil som jag egentligen inte ville ha men eftersom den har en 8,1 megapixel kamera kan jag leva med det! :D

Pappa när han longerar Lasse. Bilden är tagen med den nya mobilen :)


Filmade lite med nya mobilen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0