I don't know where I am and I don't trust who I've been

Idag har jag bara kollat på True Blood hela dagen, och så startade ju Andra Avenyn idag med så det satt jag och glodde på. Röjje såg ett rån idag i Göteborg. 4 killar rånade tydligen en smyckesaffär. Sånt ser man inte varje dag, spännande måste jag säga ;)
Har haft feber upp och ner dom senaste dagarna men jag tänker inte ta tempen imon när jag vaknar för jag måste till skolan eftersom vi har matte på morgonen... Plus att annars kommer mamma tjöta på mig att jag måste skaffa ett jobb för att jag kommer hoppa av skolan, verkar inte spela så stor roll att jag bara har MVG och VG i alla ämnen....
Inte alls lockande att vi har matte prov på fredag heller. Kommer så inte klara det. Kollade på grejerna idag och fattade såklart inte alls mycket... ln, log och e och all skit är helt obegripligt för mig :'(

Bild från förra hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0