Trägårn med vännerna <3

Igår åkte jag hem till Emelie för att vi skulle ut på krogen på kvällen. Vi satte oss vid datorn för att kolla upp lite drinkar som vi ville dricka ;) sen så hittade vi en sida med massa trevliga sånger som vi satt och sjng medans Bea (som hade infinnit sig) satt bakom oss och kolla och lyssnade på oss ;) Det blev middag med Emelies mamma och pappa och deras 2 vänner, mycket gott måste jag få säga!

Sen åkte vi in till Borås för att träffa Henke och dra till Trägårn. Vi var inne i stan vid 21.10 ungefär och Henkes buss skulle inte komma förrän 21.35 så vi satt i Beas bil på parkeringen och flummade en stund. Bea kollade om hon kunde tuta fast bilen bara var på tändningsläge och det kunde hon så sen så satt Emelie och tutade, bl.a när ett helt gäng med killar gick förbi så Bea blev jättegenerad och sen när vi gick ur så såg Emelie hur tydligt man såg in i bilen utifrån, det var riktigt kul ;)

Väl inne så köpte Emelie en Cosmopolitan och jag en Screwdriver som vi delade på. Sen så köpte Henke shots till mig och honom, den hette typ Minto och ja den smakade mint! Emelie ville helst dra med mig upp på dansgolvet och tillslut så lyckades hon, vi stod längst inne i ett hörn för att ingen skulle se när jag dansade men så kommer det fram 3 killar och börjar snacka med oss och så ville dom ha lite kramar och så, efter ett tag försökte jag och Emelie diskret ta oss därifrån för det blev lite drygt.

Jag och Emelie på Trägårn 5 september :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0