Resan närmar sig!

Jaa nu är det inte alls långt kvar tills mitt och Ebbas plan lyfter från Säve flygplats i Göteborg! Har inte hunit blivit jättenervös än men har panik över handbagage väska, som inte får vare större än 55 x 40 x 20 cm och det är verkligen svårt att hitta en sådan väska, men jag har frågat runt bland massa folk och hoppas att någon har en att låna ut. Annars blire väl att åka til Borås på Lördag förmiddag och handla en.

Igår var jag på banken och aktiverade mitt VISA kort så nu kan jag ta ut pengar i Spanien om det skulle behövas. Jag lagade också en tand igår, och detta gjorde jag utan bedövning så en applåd till mig :)


Luminoso VDC är en häst som bor på Stuteriet dit vi ska :)

Kommentarer
Postat av: sparrowcrazy

Yay, ni får ha det så kul.^^ Kika in på facebook då och då om du får tillfälle där;)

2009-10-21 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0