Fredag & Lördag :)

I fredags åkte jag och Emelie hem till hennes mormor som bor mitt ute i skogen. Där var vi helt ensamma bortsett från katten Nala som var hemma. Vi åt "barkis", ägg och räkor till middag och kollade på Idol, efter Idol såg vi på "A Cinderella Story". Vi gick och la oss ganska tidigt men somnade inte förrän halv 2 ungefär ^^

På Lördagen åkte jag, Bea, Matilda, Emelie och Amanda hem till Henke som hade fest. Vi stannade på maxi på vägen och handlade korv och korvbröd :)

Hela gänget <3


Söta <3

När vi skulle åka hem så var jag och Emelie på toa först medans de andra gick till bilen, det var komörkt och jag och Emelie höll i varandra när jag helt plötsligt märkte att mina fötter försvann. Då hade Henke eller någon grävt ett dumt jävla dike där , det var iaf väldigt roligt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0