En sista hälsning innan Spanien!

Ja nu är det bara ett fåtal timmar till jag och Ebba sitter på flygplanet påväg till Alicante, där José Luis ska hämta oss och köra oss till Albacete där VDC Stud ligger :) Det är JÄTTE spännande!!!! Är dock lite flygrädd, har sett för många skräckfilmer antar jag ;) haha men det löser sig det är typ 1 på miljonen eller miljardern som dom säger i "The day after tomorrow" (sen störtar 2 plan i en tornadostorm) Jag tror faktiskt inte att det blir en tornadostorm här i europa så det är jag inte så rädd för. I "världarnas krig" är det med ett flygplan som störtar MEN jag tror inte heller att det skulle komma massa stora ALIEN maskiner upp ur marken så det är nog också ganska lugnt :)



I alla fall så får ni alla ha det väldigt bra här hemma och så får vi se när vi hörs nästa gång! :) Puss på er små sötnosar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0