Nu är praktiken slut...

Ja nu har dom 6 veckorna som vi på hästhållning fick ledigt från skolan gått. Jag har under den tiden hunnit vara på praktik på 2 olika ställen. Först Spanien och sen på Måsel AB utanför Kungsbacka. På söndag kommer Ebba hem!! Verkligen starkt av henne att vara kvar där nere själv och jobba på när jag åkte hem. Jag hade aldrig klarat att vara kvar ensam där om Ebba hade valt att åka hem...

På Måsel har det i alla fall varit jättebra, men fy vad jag är trött på att ta av och på täcken nu. Det är ju jättelätt att slänga på täcke på Lasse som är så liten men inte lika lätt på Henke som är 1.80 i mankhöjd xD
Den här lilla damen handlar mitt praktikarbete om :)

Igår slutade jag tidigare för att min handledare Amanda skulle åka till Skåne och lämna en häst och då gick jag dom 2 kilometrarna in till Anneberg och tog pendeln för att jag inte orkade vänta på bussen. Träffade mamma i Nordstan och vi gick till Kappahl och handlade massa julklappar till mig ^^ Blev bland annat 3 klänningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0