New Moon <3

Ikväll har jag varit på bio med Amanda, Emelie, Matilda och Bea. Vi såg såklart New Moon, som självklart var asbra!! När jag läste boken var jag nästan i en liknande situation som Bella så den hade stor inverkan på mig, och jag tycker att filmen lyckades förmedla den känslan bra, kanske inte riktigt lika bra som boken, men ändå förvånadsvärt bra. I böckerna gillar jag inte alls Jacob, men märker att jag gillar honom mer och mer nu haha. 

Forbidden to remember, Terrified to forget - Detta var det som jag mest kunde identifiera mig med i boken tror jag ^^

Jaha nu ska man bara behöva vänta tills tredje filmen kommer ut !!! Hade gärna sett den nu med en gång, men lär la få vänta ett tag antar jag ...

Matilda och Emelie åkte in till stan tidigare medans jag åkte med Bea och Amanda in och när vi kom fram och hade parkerat vid Valhalla ser Amanda att hon fått sms från Matilda där det stod ungefär "jag vet inte vart jag är och jag har tappat bort Emelie. Hon tog femman åt fel håll". Vi tyckte inte alls det var förvånande, så vi ringde upp Emelie som sa att hon var på Biografen, men att hon inte visste vart Matilda var, så vi försökte ju givetvis ringa Matilda och efter ett tag svarade hon också och lät allmänt förvirrad men senare förstod vi att dom hade lurat oss! haha jaa humor har dom iaf xD

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, det va as roligt att lura er :) <3 Och filmen var bäst <3 tack gumman för att du finns, vad ahde jag gjort utan dig ? ! <3<3<3

2009-11-22 @ 19:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0