Helgen!

Igår Lördag var jag i stallet och red på förmiddagen och sedan när klockan var runt 2 tror jag så Kom Emsan hem till mig, och så satt vi och fånade oss med två datorer på samma skrivbord vilket ledde till en hel del förväxlingar ^^ När klockan var 18.00 begav vi oss hem till Bea som höll på att laga paj till oss alla, några minuter efter oss kom Matilda dit också. Amanda hade ont i halsen och kunde tyvärr inte komma :/ <3
Vi åt av den goda pajen och sedan kollade vi på L.A Giggolo som Bea hade hyrt. Den var inte årets bästa film men inte årets sämsta heller om man säger så. Väldigt dåligt slut var det iaf!!

Idag har jag varit i Borås med mamma och pappa och julshoppat lite grann. Blev en bolero jacka och 3 örhängen som jag ska få i julklapp + att jag köpte ett halsband till mig själv.

3 x Örhänge 179 kr/styck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0