Bra Helg <3


Igår kom Emelie hem till mig <3


Vi satt vi datorn och töntade oss och så såg vi på en film + att vi började planera lite saker men jag tänker inte berätta vad för det är HEMLIGT!!! Moahah nu blev alla jättenyfikna, men faktiskt så får ni vänta ett tag innan ni får veta vad det handlar om :) Tänker bara säga att det är så jävla bra :D Är fan superstolt över oss!
Efter ett bra tag gick vi tillslut och la oss, och idag har vi varit i stallet och jag har äntligen träffat min underbaring igen och presenterat honom för Emelie som fick prova att rida på honom lite, fast hon har säkert ridit på honom förut när han stod på holmen.


Mitt charmtroll <3 När jag ledde ut honom i hagen så typ snubblade han över mig (fråga mig inte hur det gick till) men jag fick iaf lite aj i hälarna :P

MÅSTE BARA FÅ SÄGA ATT MIN ÄLSKLING ÄR KÄND AV 2/3 AV TJEJERNA SOM JOBBAR PÅ VDC I SPANIEN. ALLA KÄNNER LASSE <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0