Plågis dagen

Idag är det torsdag och dagen började tidigt klockan 4.30 när jag vaknade och insåg att jag hade 45 minuter till innan klockan ringde. I skolan hade vi redovisning av vårat företag och klockan 10 slutade vi för dagen. Jag, Ebba och några till knallade upp till skolsyster för att ta svinsprutan. Jag tog den först och det stack till men var inte så farligt, men nu har jag desto mer ont i armen :(
Efter skolan åkte jag, Ebba och Sofia hem till camilla och bakade muffins (som för övrigt svämmade över) och såg på Miffo. Sofia såg sig själv i huvudpersonen Carola och jag fick vara "jättetrevliga jävla Jenny"
Jag tog tåget hem 13.22 eftersom jag ahde en tid hos tandläkaren 14.15. Kom dit i tid och efter 10 minuter ungefär hade jag lagat mitt "stooooora" hål, så jag gick hem till Emelie och gick igenom hennes almenacka medans hon pluggade i sin uråldriga media bok :)
Sedan kom pappa och hämtade mig och vi har suttit och beklagat oss över våra sprutor hela kvällen medan mamma snällt får vänta med vaccin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0