Biverkningar

Igår tog jag ju svinsprutan och nu har jag haft en del olika biverkningar. Smärta, svullnad, feber, huvudvärk m.m. Men men det är smällar man får ta. Hellre det än att bli sjuk på riktigt liksom. Fattar inte folk som säger att dom inte tänker ta sprutan för att man mår lite dåligt av den och att den är onödig. Det är väl bättre att ha biverkningar i 1-2 dagar efteråt än att bli sjuk i över en vecka, och då är det ju inte en vanlig förkylning heller! Ne då är det banne mig bättre med biverkningar i några dar :) då vet man ju att man inte dör iaf xD


Några bilder som jag tatt i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Emsan

Tog svinsprutan precis. Har fått utslag och det kliar!!!! Jag kommer dööööö! Fast det hoppas jag inte... <33

2009-12-07 @ 13:28:38
URL: http://enheltvanligemsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0