En liten fundering

Jag har tidigare berättat att jag och Amanda tänker gifta oss med rika hästkillar, men nu har jag funderat lite och det vore nog inte helt fel att ha en speedway förare. Helt ärligt så måste speedwayförarna vara de tuffaste människosläktet, se bara på Andreas Jonsson, han körde omkull så illa i tisdags att han trodde han hade brutit ryggen och ÄNDÅ gick han ut i VM på Lördagen och körde trots sina ryggsmärtor. Dessutom klarade han att ta flera poäng däribland en heatseger, dock kom han inte till semifinal men han körde lika bra som Fredrik Lindgren som inte var skadad!
De flesta speedwayförarna är dessutom snygga och har nog rätt gott om pengar :D Vad mer kan man begära ? INGET
davidsson
Andreas Jonsson      Fredrik Lindgren        David Ruud      Jonas Davidsson

Nicki Pedersen       Jason Crump

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle gifta mig med en speedwayförare (Jimmy Jansson) Men å gick han och körde in i sarjen eller nått och blev förlamad den jäveln xD

2009-08-12 @ 15:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0