Skolstart

Idag började jag i skolan, var asnice att jag kunde sova till 8 om jag ville eftersom pappa var ledig så att han bara behövde köra in mig till bussen. Det var meningen att Sandra skulle ta bussen som skulle åka via bolebygd från borås men när den kom till bollebygd var hon inte med så den bussen hon hade varit en direktbuss trots att det stod via bollebygd på den? UNDERLIGT. Sen när min buss kom till delsjömotet så stod sandras buss där och alla som hade åkt med den stod och väntade på min buss för att det var fel på den eftersom att bagageluckan hade gått upp massa gånger mitt på motorvägen.
Vid centralen träffade vi Matilda som har varit mycket saknad under sommaren! När vi hade haft vanlig samling och lekt semesterbingo fick vi gå hem, men eftersom det var typ en timme tills bussen skulle gå så gick vi hela holmvägen, stackars Sandra fick skoskav på sin födelsedag och allting!
Jag och Ebba bestämde att vi ska försöka fixa praktikplats utomlands, så när jag kom hem mejlade jag till stallet som Hannah gjorde sin pratik på. Det ligger på Mallorca!! Hoppas Hoppas Hoppas! Vi har praktik vecka 43-48 så det är bråttom med att skaffa men vi hoppas på det bästa iallafall! :D

Bild från Falsterbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0