Pontiacpojke och Norsk skräck film

Fick nyss ett samtal från Henke som gör lumpen på T2 i Skövde nu. Han hade nyss vart och käkat pizza och så berättade han att det kom en militärvakt och letade efter P4 pojkar för att dom inte får vara ute så här sent. HAHA säger jag åt det, rätt åt Tobias (inte för att jag tror att han skulle vara ute och ränna eftersom han är skyttegruppsbefäl men ändå haha rätt åt P4 pojkarna). Anledning till att dom inte får vara ute så sent är att dom ryckte in en vecka senare än T2 pojkarna... Detta samtal muntrade upp mig iaf, saknar att prata med Henke jue!

Till Petra och Ebba: Pontiacpojken åt mat med dom andra pizzapojkarna medans vakten letade efter alla P4-pojkarna (vars befäl var en pollypojke) som inte hade blivit permissionspojkar ännu för att dom ryckte in en vecka senare än T2:s pansarvagnspojkar! :D

Nu tänker jag sätta mig och glo på en norsk skräckfilm som säkert kommer vara underhållande, helt kämpe bra!

Kommentarer
Postat av: Petra

FAAEEN! jag fattade först inget.. men sen gjorde jag det när du förklarade texten! !!

2009-08-05 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0