Ooops

Jag, Jimmie och Jimmies pappa Stefan skulle just sätta igång att göra mat. Stefan satte igång grillen medans jag kollade på när Jimmie diskade. Så sa jag "tänk om det skulle börja regna nu, va kul det skulle vara eftersom vi ska sitta ute och äta... nooooot". Några sekunder senare springer Melvin in i köket och säger "Jimmie pappa sa att jag skulle säga att det regnar på kaninerna". Jimmie vänder sig med förvånad ilskhet mot mig och säger "Det är ditt fel Jenny". Oooops (A) Nu får vi sitta inne att äta och Jimmie är snart klar med att diska. Det tog bara 1 timme ;) haha kanske inte riktigt så länge men fan inte långt ifrån ;) Nu ska vi ta och se till att det blir någon mat!

Jag och Jimmie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0