Like the old days <3

Vaknade klockan 8.20 idag till min stora ilska. Vill ju ta vara på det lilla som är kvar på sommarlovet (även om jag har längst kvar av alla då jag börjar den 26:te) genom att sova till åtminstone 10, men nej då jag har fått en inbyggd väckarklocka som är inställd på 8 = JOBBIGT!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, förutom att Tedde var här en stund :) Vi fjantade oss med The Sims, kändes som att vi var tillbaka på mellanstadiet ett tag ;) Det var trevligt! Det får vi göra om någondag ^^

Tedde :D <3

Kommentarer
Postat av: tedde

hahaha, det var sinnes skoj, verkligen som när vi var små och lekte med plasthästarna ;D

2009-08-16 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0