Ingen bra dag

Jag är så arg, nej inte arg... jag är nog mer sur och ledsen än arg. Först var det "jag har hur mycket tid som helst nu i sommar så vi kan göra massa saker" men sen hade han fan inte tid för mig och sa flera gånger att han skulle komma hem till mig vilket inte hände när han hade sagt att han skulle komma utan flera timmar efter eller tillochmed en helt annan dag. Saker som var bestämt flera veckor iförväg hade han plötsligt inte tid med längre. Sen skulle han komma hit måndag, sen tisdag sen onsdag men så ringer han på onsdag och säger att han kan komma fredag eller lördag men sen på MSN av alla ställen skriver han att han inte har tid med en flickvän utan behöver tid för sig själv för att det händer så mycket i hans liv. Mycket = Lumpen och kompisar. Så om man gör Lumpen och har kompisar så har man tydligen inte tid för en flickvän. Dessutom har han lånat min gamla mobil som han inte lämnat tillbaka och nu kan man inte ens få tag på honom. Inte på MSN för där har han slutat vara inne (eller blockat mig?) och inte kan man skicka sms eller ringa för han har slarvat bort sin telefon. På måndag rycker han in i lumpen och han har absolut inte tid att komma och lämna min mobil innan dess. Men det kunde han inte kontakta mig och berätta utan jag blev tvungen att skriva på facebook och vänta på svar. Jävligt dåligt tycker jag.
Nej idag har inte varit en bra dag, var bara tvungen att avreagera mig på något sätt...

Kommentarer
Postat av: Jimmie & Kingelingmi

BITCH PÅ HAN!

2009-08-01 @ 22:53:43
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0