En helt vanlig fredag

Idag mötte jag Matilda på centralen och vi köpta shailatte och varm choklad innan vi åkte till skolan och hade matte c... hade repetitioner men jag fattade inte mycket. Massa ellen hit och dit bara :O 
Sen bestämde jag och Camilla att vi ska göra några hinder som projektarbete, ska bli kul att få bygga något och bara låta fantasin flöda!!
På idrotten var vi ute men sen började det ÖSREGNA så vi gick in och gymmade ;)
När vi skulle hem var det trafikkaos i hela Götet så det tog över en timma för pappa att åka från volvo och till 40an :S
Kom hem och kastade mig in för att kolla mejlen, men dock hade inget intressant, alltså från Mallorca, kommit. Förhoppningsvis är det ett gott tecken att det dröjer :)

Mavve :)

Kommentarer
Postat av: Jimmie & Kingeling

shailatte! :D

2009-08-28 @ 22:24:18
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0